Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Povědomí o sexualitě - sexuální výchova na základních a středních školách
Rachová, Kateřina ; Chlebounová, Irena (vedoucí práce) ; Šolc, Roman (oponent)
(ČJ) Tématem této bakalářské práce je výuka sexuální výchovy na základních a středních školách v Česku a vybraných zahraničních státech. V práci jsou popsány základní pojmy týkající se sexuality a sexuální výchovy. Cílem práce je zhodnotit a porovnat, jakým způsobem je sexuální výchova v různých zemích realizována. Dále se práce zaměřuje na to, jakým způsobem jsou žákům v předmětu sexuální výchova předávány informace a jaké jsou cíle tohoto předmětu. Následně jsou zde také popsány základní metody výuky sexuální výchovy a přístupy k této problematice v různých zemích. V závěru práce jsou shrnuty výsledky a navržena doporučení pro zlepšení kvality výuky sexuální výchovy na základních a středních školách v Česku.
Analýza metod násobení a jejich aplikace do didaktických pomůcek
BOUDOVÁ, Anna
Cílem této diplomové práce je prozkoumat různé metody násobení. Do výběru budou zahrnuty metody současné i metody používané v historii. Metody budou zanalyzovány a vzájemně porovnány. Na základě některých metod budou vytvořeny didaktické pomůcky pro podporu výuky matematiky. Při zpracování bude zvolen následující postup: - Studium literatury vztahující se k dané problematice - Analýza metod násobení - Prostudování rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání - Analýza rozvoje násobení ve vybraných sadách učebnic - Porovnání metod násobení - Tvorba didaktických pomůcek
Místo sociálních sítí ve volném čase žáků
PŘIBYLOVÁ, Klára
Bakalářská práce se zabývá volným časem žáků prvního a druhého stupně základní školy. Cílem práce je zjistit, jaké místo mají sociální sítě ve volném čase těchto žáků. Teoretická část práce je zaměřena na následující témata: psychologický vývoj dítěte základní školy, volný čas, dítě a hra, sociální sítě, rizika sociálních sítí a internetu, vztahy na internetu. Praktická část práce porovná žáky páté a deváté třídy z města a vesnice.
E-learning na základních a středních školách
Kulhánek, Petr ; Šedivá, Zuzana (vedoucí práce) ; Jaša, Milan (oponent)
Tato práce se zabývá využitím e-learningu na základním a středním stupni školství v České republice. Cílem je informovat o možnostech jeho zavedení, vysvětluji základní pojmy týkající se e-learningu, jaká řešení se na trhu nabízejí a jaké mají výhody a nevýhody. Dále popisuji specifické požadavky pro e-learningová řešení na tomto stupni vzdělávání a podporu ze strany státu a Evropské unie. Pro inspiraci uvádím příklady řešení na konkrétních základních a středních školách a celé téma završuji vlastním průzkumem, který zjišťuje míru využití popisovaných řešení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.